woensdag 26 oktober 2011

Cowboysoep

In een poging om mijn kinderen aan het gezonde eten te krijgen, wil ik me nog wel eens laten meeslepen door tips, trucs en zelfs speciale kookboeken in het genre "kids in de keuken" en "koken met kleuters". Met wisselend succes.
Het boek zelf geoogst door Marian Flint van uitgeverij Snor & Boot is gelukkig ook voor mama's een feest om te lezen en te eten. Vandaag de cowboyssoep geprobeerd - helaas niets zelf geoogst maar wel zelf gekocht bij de plaatselijke supermarkt.
Het resultaat was veelbelovend vond ik zelf: het zag er leuk uit en de kinderen waren enorm gefascineerd door de naam. Dat wil zeggen, tot het daadwerkelijk op tafel stond. Wederom een unaniem "gatver"! "Wat is dat"?
Dat neemt niet weg dat ik het wel erg lekker vond. Hulde aan de bedenkers en gelukkig hebben we de foto's nog:




Mama na afloop met de cowboylaarzen in de lucht uitblazen...
...terwijl Lucky Luke in bad nog even doorrent op zijn zeepaard.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten